Ideal

image35

[shirtstore.se]

Skulle faktiskt vilja ha den här.
Dels för att jag skulle vilja leva i en kommunistisk-rättvis värld.
Men även för att se hur människor runt omkring mig reagera - så att man får argumentera lite :)
...



Kommentera
Postat av: olssonbrother.blogg.se

Åk till Vitryssland där jag har jobbat för att hjälpa folket.Ett folk som är alkoliserat för att vodkan är billigare än mjölken.Ett land som inte anses behöva ha bistånd från övriga Europa trotts att folket svälter. Ett riktigt tydligt exempel på att kommunismen hör hemam på historiens soptipp.Att spärra in handikappade i fängelse år 2008 är inte friskt och jag hoppas du skippar att köpa tröjan =)

2008-02-19 @ 17:37:55

Kommentera här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0